понеділок, 18 лютого 2019 р.

Тиждень безпеки життєдіяльності


 В КЗ "Миколаївське НВО" з 11.02.2019  по 15.02.2019 був проведений Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему: «Без здоров’я немає щастя» . Розпочали Тиждень з лінійки – відкриття та з оголошення план-сітки, конкурсу стін-газет, пам’яток, малюнків, лепбуків.
Заступник директора з виховної роботи Горбунова І.О. провела рейд-настанову «Збережемо своє здоров’я!», для здобувачів освіти 6 класу інтрактивно-практичний урок «Ми поруч з тобою», заняття з елементами тренінгу «Що обираєш ти!» для 9-10 класів. Класні керівники підготували  для школярів  класні години, уроки- тренінги, екскурсії  за тематикою «Без здоров’я немає щастя», підготували та організували конкурс малюнків, лепбуків, Педагог-організатор Ковальова Т.О. організувала перегляд  мультфільмів для здобувачів освіти 1-5 класів та відеороликів для 6-11 класів. Вчитель  основ здоров’я Шевченко О.М.  організувала для здобувачів освіти 6-9  класів  квест «Цілісність здоров’я людини». Вчитель фізичної культури та предмету "Захисту Вітчизни" Олійник Д.Ю. провів для шестикласників «День здоров’я» , для 7-11 класів змагання з тенісу та волейболу , а також як керівник гуртка «Джура» організував практичне заняття на тему: «Долікарська допомога». Керівник гуртка «Пізнаємо рідний край» Саламаха І.Ю. разом з гуртківцями побували на екскурсії в Миколаївській амбулаторії. Для гуртківців «Євроклубу»  керівник Іщук О.О. провела круглий стіл «Здоров’я – цінність нашого життя». Керівник хореографічного гуртка Скалецька І.Д. підготувала з вихованцями флешмоб «Ми за здоровий спосіб життя». Здобувачі освіти 9 класу разом з класним керівником Ковальовою Т.О. побували в м. Кропивницькому на екскурсії «Корисний відпочинок». Практичний психолог Грабенко Н.М. провела серед здобувачів освіти акцію   « Ми за вакцинацію». Сестра медична О. Пташок проводила протягом Тижня практичні заняття, бесіди ,лекції. Шкільний кухар Н.Ковальва розповіла  здобувачам освіти 1-4 класів про дотримання режиму харчування.
За сумлінну роботу з охорони здоров'я, життя дітей та з питань вивчення Правил здорового способу життя  оголосили подяку педагогічним працівникам у проведенні Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему : «Без здоров’я немає щастя» , та закінчили урочистою лінійкою і нагородженням активних учасників. 



З

Немає коментарів:

Дописати коментар