Методична робота



Атестація педагогічних працівників 


Методична робота
 Методична робота – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.
    У нашій школі вона спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.
  Основними складовими  роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.
Мета науково - методичгої роботи
     Навчання і розвиток педагогічних кадрів; вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду; створення власних методичних розробок для урізноманітнення та покращення навчально – виховного процесу.
Форми організації методичної роботи:
            Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.
       Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта, наставництво, семінари, конференції.

Напрямки роботи МО
·         організація безперервного підвищення науково-теоретичної та методико-технологічної компетентності фахівців;
·         розробка внутрішніх освітніх стандартів;
·         проведення внутрішньої атестації співробітників;
·         відбір підручників та методичної літератури;
·         організація позакласної роботи з предмета, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, свят тощо.
Функції МО
  • Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій рай методкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;
  • МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач;
  • МО вчителів може організувати семінарські заняття, цикл відкритих уроків із заданої і визначеної тематики;
  • Одним з функціональних обов’язків МО є розробка системи позакласної роботи з предмету, визначення її напрямку, ідеї.
  • Саме завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між адміністрацією та МО  склалася система творчої діяльності педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань упровадження та використання комп’ютерної підтримки уроків різних напрямків, реалізації завдань особистісно-зорієнтованого навчання.
  • В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження, підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й учні активні співучасники творчого процесу.
Реалізація функцій управління системою
науково-методичної роботи школи

Планування – визначення мети, складання плану роботи різних ланок.
Організації – організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і контролю.
Діагностична – вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів досліджень.
Прогностична – планування, моделювання, проектування, управління упровадженням нових ресурсів, проведення теоретичних семінарів.
Моделююча – вивчення досвіду роботи інших колективів, педагогічні зустрічі, участь та проведення семінарів, участь у педагогічних експериментах.
Компенсаторна – забезпечення педагогів інформацією.
Відновлювальна – організація самоосвіти, участь  в курсах перепідготовки, педагогічні лекторії.
Коригуюча – використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів роботи.
Координуюча – циклограми роботи, раціональне обєднання всіх видів діяльності.
Пропагандистська– інформування та агітація за впровадження досвіду роботи, створення відеотеки педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції.
Контрольно – інформаційна – аналіз кількісних та якісних змін, що відбуваються в діючій системі, здійснення зворотного зв’язку.




Немає коментарів:

Дописати коментар