Атестація педагогічних працівників
Методична робота
Методична робота – це цілісна система
взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового
досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.
У нашій школі вона
спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи,
досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.
Основними
складовими роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота,
система навчання, система виховання.
Мета науково - методичгої роботи
Навчання
і розвиток педагогічних кадрів; вивчення, узагальнення та впровадження
передового досвіду; створення власних методичних розробок для урізноманітнення
та покращення навчально – виховного процесу.
Форми організації методичної
роботи:
Провідною
формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів,
робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності
вчителя.
Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому
збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта,
наставництво, семінари, конференції.
Напрямки роботи МО
· організація
безперервного підвищення науково-теоретичної та методико-технологічної
компетентності фахівців;
· розробка
внутрішніх освітніх стандартів;
· проведення
внутрішньої атестації співробітників;
· відбір
підручників та методичної літератури;
· організація
позакласної роботи з предмета, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних
тижнів, свят тощо.
Функції МО
- Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій
рай методкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним
колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти
вчителів;
- МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на
засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач;
- МО вчителів може організувати семінарські заняття, цикл відкритих
уроків із заданої і визначеної тематики;
- Одним з функціональних обов’язків МО є розробка системи позакласної
роботи з предмету, визначення її напрямку, ідеї.
- Саме завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між
адміністрацією та МО склалася система творчої діяльності
педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань
упровадження та використання комп’ютерної підтримки
уроків різних напрямків, реалізації
завдань особистісно-зорієнтованого навчання.
- В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження,
підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й
учні активні співучасники творчого процесу.
Реалізація функцій управління системою
науково-методичної роботи школи
Планування –
визначення мети, складання плану роботи різних ланок.
Організації –
організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і
контролю.
Діагностична –
вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів
досліджень.
Прогностична –
планування, моделювання, проектування, управління упровадженням нових ресурсів,
проведення теоретичних семінарів.
Моделююча –
вивчення досвіду роботи інших колективів, педагогічні зустрічі, участь та
проведення семінарів, участь у педагогічних експериментах.
Компенсаторна –
забезпечення педагогів інформацією.
Відновлювальна –
організація самоосвіти, участь в курсах перепідготовки, педагогічні
лекторії.
Коригуюча –
використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів
роботи.
Координуюча –
циклограми роботи, раціональне обєднання всіх видів діяльності.
Пропагандистська–
інформування та агітація за впровадження досвіду роботи, створення відеотеки
педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції.
Контрольно – інформаційна –
аналіз кількісних та якісних змін, що відбуваються в діючій системі, здійснення
зворотного зв’язку.
Немає коментарів:
Дописати коментар