понеділок, 24 січня 2022 р.

Розпочинається Тиждень БЖ на тему: "Здоров'я - запорука успіху!"

Головне — здоровим бути — це потрібно всім збагнути!Бо як є здоров’я й сила, то весь світ людині милий. Й думка в неї веселенька, і тоді вона жвавенька. Все їй хочеться робити, і сміятись, і радіти. А як тільки захворіє — зразу й сонечко тускніє. Тому це запам’ятай й про своє здоров’я дбай!

У нашому закладі розпочався Тиждень безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я – запорука успіху!» 

Мета: формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя; допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї; вчити учнів самостійно здобувати знання,розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.








Немає коментарів:

Дописати коментар