понеділок, 21 січня 2019 р.

День Соборності України


Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку
Аби  ти щаслива була, Україно
Моя незалежна й свята Батьківщино!
День Соборності України – свято, що відзначається щороку 22 січня в день проголошення Акту возз`єднання Української  Народної Республіки й Західно – української Народної Республіки, що відбулося в 1919 році.  
Сьогодні, 21 січня  2019 року в КЗ "Миколаївське НВО"  відбулися виховні заходи з нагоди  Дня Соборності України.      
З метою виховання в учнів любові до Батьківщини, поваги до героїчного минулого свого народу, здобувачі освіти 10 класу  разом з класним керівником Ждановою В.М.  провели літературні читання під гаслом: «Тобі, Україно, мій мужній народе, складаю я пісню святої свободи!».

 
Класний керівник 9 класу Ковальова Т.О. розповіла учням про iсторичні факти злуки українського народу, переглянули разом документальні фільми, обговорили деякі цікаві моменти.
Класний укрівник 7 класу Тимошенко А.О. разом з своїми вихованцями створювали лепбук тна тему: "Соборна мати Україна-одна на всіх,як оберіг".

Вихованці 1 класу разом з класним керівником Конюченко Л.П. створювали лепбук на тему: "Символи України" .Вчитель провела для школярів виховнц годину:"Україна-моя Батьківщина"

Немає коментарів:

Дописати коментар