пʼятницю, 26 лютого 2016 р.

«Здоров’я мати – вік біди не знати!»


План – графік проведення Тижня знань
 безпеки життєдіяльності на тему:
«Здоров’я мати – вік біди не знати!»

Дата
Захід
Відповідальна
 особа
Понеділок
(22.02.16)
Відкриття Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему : «Здоров’я мати – вік біди не знати!»
Загальношкільна лінійка. Оголошення плану-графіку та конкурс стінгазет, малюнків.
ЗДВР
Педагог-організатор
Тренінгове заняття для учнів 8-11 класів
 « Твоє життя твій вибір»
Практичний психолог та соціальний педагог
Вівторок
(23.02.16)
Тематичні бесіди, години спілкування, уроки-тренінги, усні журнали
Класні керівники та класоводи 1-11 класів
Виставка-огляд спеціальної літератури: «Здоров’я мати – вік біди не знати!»
Шкільний бібліотекар
Показ мультфільмів для учнів 1-5 класів «Здорове харчування», «Здоров’я починається з дому»
Педагог-організатор
Класні керівники
 1-5 кл.
Екскурсія до стоматолога в Миколаївський ФАП 5-6 класи
Педагог-організатор
Класні керівники
Середа
(24.02.16)
Показ відеороликів «Ваше здоров’я»,
 « Здоровий спосіб життя» для учнів
6-11 класів
Педагог організатор
Класні керівники
 6 -11 кл.
Акція серед учнів « Бути здоровим – це модно»!
Шкільний парламент дітей
Анкетування – онлайн на блозі у психолога школи на тему : «Анкета для учнів по здоровому способу життя»
Практичний психолог та соціальний педагог
Екскурсія до лікарні Святого Луки
10-11 класи

Педагог-організатор
Екскурсія до Комунального закладу «Обласний центр планування сімї та репродукції людини»       8-11 класи

Четвер
(25.02.16)
Конкурс буклетів , пам’яток на тему «Здоров’я мати – вік біди не знати!»
7-11 класи

Педагог-організатор
Вчитель інформатики


Конкурс віршів, казок, ребусів та загадок про здоровий спосіб життя  
6 -11 класи

Шкільний бібліотекар
Вчителі української мови та літератури
Екскурсія до Миколаївського ФАПу
1-5 класи
Медична сестра школи
Класні керівники
 1- 5 класів

П’ятниця
(26.02.16)
Виступ медичної сестри школи « Як не захворіти на грип та інші вірусні захворювання»!  5-11 класи

Медична сестра школи


Екскурсія до лікарень  м. Кіровограда
7-11 класи
Педагог-організатор
Екскурсія до медичного коледжу     м.Кіровограда 7-11 класи
Похід до дитячого садка «Сонечко»
с. Миколаївка . Спільні малюнки на тему: «Бережи своє здоров’я»
Педагог- організатор
Шкільний парламент дітей
Лінійка-закриття Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему : «Здоров’я мати – вік біди не знати!»
ЗДВР
 Педагог – організатор
Класні керівники

Висвітлення матеріалів проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я мати – вік біди не знати!»на блозі педагога-організатора
Адміністратор сайту
Висвітлення матеріалів на сайті школи проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я мати – вік біди не знати!»
Адміністратор сайту



Немає коментарів:

Дописати коментар